برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک:

انقلاب اسلامی، انقلاب بزرگی در هنر گرافیک پدید آورد

انقلاب اسلامی، انقلاب بزرگی در هنر گرافیک پدید آورد
برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان، با بیان این‌که انقلاب اسلامی، انقلاب بزرگی در هنر گرافیک پدید آورد، اظهار کرد: گرافیک هنری است که به قول شهید آوینی تفکر پذیر است و میتوان تفکری را به واسطه آن مطرح کرد. انقلاب اسلامی با توجه به مفاهیم و فکر والایی که دارد باعث رشد و تعالی هنر گرافیک بعد از انقلاب اسلامی شده است.
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر :  ۳۵۰۰۸۹

مصطفی محسنی با بیان این‌که هنرمندان و طراحان انقلابی در بزنگاه‌های تاریخ نقش مهم و محوری ایفا نموده اند، اظهار کرد: هنرمندان ِدغدغه مند و متعهد بسیار فعال هستند و همیشه با قدرت پای آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران ایستاده اند.

 وی همچنین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی پاسخ نظامی کوبنده‌ای داد و هنرمندان از قدرت وصلابت نیروهای مسلح و پاسخ دندان‌شکن به دشمن صهیونیستی سر ذوق آمدند و تحسین خود را از این عملیات تنبیهی با خلق آثار هنری همراه کردند.

محسنی با تاکید بر این‌که هر اتفاق مهم در موضوعات انقلاب اسلامی از جمله عملیات وعده صادق نیاز به پشتوانه رسانه ای بسیار قوی دارد تا باعث تثبیت و آن در ذهن مردم و همچنین خدشه دار نشدن آن در آینده بر اثر شبهات شود، افزود: ادامه حماسه عظیم وعده صادق باید در قامت حماسه هنر و رسانه به منصه ظهور برسد تا همه جهان بداند که ما پرچمدار هنری هستیم که راه ستیز با ظالمان جهان را می شناسند و یاریگر و پیشرو جهاد و مبارزه در عرصه های مختلف محور مقاومت است.

 
 
 
 

ارسال نظر